SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"GW" - 60,1 mln zł, "Dziennik" - 4,3 mln zł

W lipcu 2006 roku "Gazeta Wyborcza" odnotowała największe wpływy z reklam, "Dziennik" na siódmym miejscu. Duży spadek "Rzeczpospolitej".

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w lipcu cennikowe wpływy netto z reklam do 60,12 mln zł, czyli o 10,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.

Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 005 267 zł  (1,6 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 7 mln zł (spadek o prawie 3 mln zł).

"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 4 286 971 zł.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - spadek z 6 mln rok temu do 5,7 mln zł obecnie.


VII.2006
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]
Razem: gazety156 973 628 zł
GAZETA WYBORCZA60 121 137 zł
FAKT11 660 958 zł
RZECZPOSPOLITA7 023 831 zł
SUPER EXPRESS5 850 824 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI5 764 384 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI4 348 557 zł
DZIENNIK4 286 971 zł
DZIENNIK ZACHODNI3 449 747 zł
DZIENNIK POLSKI3 415 499 zł
GAZETA PRAWNA3 233 612 zł

 


VII.2005
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]
Razem: gazety143 953 509 zł
GAZETA WYBORCZA49 640 814 zł
FAKT10 005 267 zł
RZECZPOSPOLITA9 806 059 zł
SUPER EXPRESS6 968 836 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI6 079 669 zł
DZIEŃ DOBRY5 441 941 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI3 887 370 zł
DZIENNIK POLSKI3 796 229 zł
DZIENNIK ZACHODNI3 708 615 zł
METROPOL2 990 720 zł


 
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: "GW" - 60,1 mln zł, "Dziennik" - 4,3 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl