"GW" - 60,1 mln zł, "Dziennik" - 4,3 mln zł
W lipcu 2006 roku "Gazeta Wyborcza" odnotowała największe wpływy z reklam, "Dziennik" na siódmym miejscu. Duży spadek "Rzeczpospolitej".
"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w lipcu cennikowe wpływy netto z reklam do 60,12 mln zł, czyli o 10,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 005 267 zł (1,6 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 7 mln zł (spadek o prawie 3 mln zł).
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 4 286 971 zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - spadek z 6 mln rok temu do 5,7 mln zł obecnie.
VII.2006 | |
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne) | Koszt [zł] |
Razem: gazety | 156 973 628 zł |
GAZETA WYBORCZA | 60 121 137 zł |
FAKT | 11 660 958 zł |
RZECZPOSPOLITA | 7 023 831 zł |
SUPER EXPRESS | 5 850 824 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 5 764 384 zł |
GŁOS WIELKOPOLSKI | 4 348 557 zł |
DZIENNIK | 4 286 971 zł |
DZIENNIK ZACHODNI | 3 449 747 zł |
DZIENNIK POLSKI | 3 415 499 zł |
GAZETA PRAWNA | 3 233 612 zł |
VII.2005 | |
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne) | Koszt [zł] |
Razem: gazety | 143 953 509 zł |
GAZETA WYBORCZA | 49 640 814 zł |
FAKT | 10 005 267 zł |
RZECZPOSPOLITA | 9 806 059 zł |
SUPER EXPRESS | 6 968 836 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 6 079 669 zł |
DZIEŃ DOBRY | 5 441 941 zł |
GŁOS WIELKOPOLSKI | 3 887 370 zł |
DZIENNIK POLSKI | 3 796 229 zł |
DZIENNIK ZACHODNI | 3 708 615 zł |
METROPOL | 2 990 720 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: "GW" - 60,1 mln zł, "Dziennik" - 4,3 mln zł