SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"GW" - 89,4 mln zł, "Dziennik" - 8,2 mln zł

We wrześniu 2006 roku "GW" zanotowała największe wpływy z reklam, "Dziennik" szósty. "Fakt", "Rzeczpospolita" i "SE" - ostro w dół.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 89,4 mln zł, czyli o prawie 14 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.

Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16 723 771  zł (2 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 15 209 259 zł (spadek o prawie 3 mln zł).

"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 8 167 516 zł.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 7,42 mln rok temu do 7,68 mln zł obecnie.

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącIX.2006
Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety239 788 894 zł
GAZETA WYBORCZA89 352 281 zł
FAKT16 723 771 zł
RZECZPOSPOLITA15 209 259 zł
DZIENNIK8 167 516 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI7 684 526 zł
SUPER EXPRESS6 909 655 zł

bez autopromocji
Rok / MiesiącIX.2005
Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety218 244 620 zł
GAZETA WYBORCZA75 382 617 zł
FAKT18 694 500 zł
RZECZPOSPOLITA18 141 415 zł
SUPER EXPRESS11 104 388 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI7 426 658 zł
METROPOL5 488 703 zł


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
 

Dołącz do dyskusji: "GW" - 89,4 mln zł, "Dziennik" - 8,2 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl