"GW" - 89,4 mln zł, "Dziennik" - 8,2 mln zł
We wrześniu 2006 roku "GW" zanotowała największe wpływy z reklam, "Dziennik" szósty. "Fakt", "Rzeczpospolita" i "SE" - ostro w dół.
"Gazeta Wyborcza" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 89,4 mln zł, czyli o prawie 14 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16 723 771 zł (2 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 15 209 259 zł (spadek o prawie 3 mln zł).
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 8 167 516 zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 7,42 mln rok temu do 7,68 mln zł obecnie.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | IX.2006 |
Główne medium + wyd. lokalne | Wpływy [zł] |
Razem: gazety | 239 788 894 zł |
GAZETA WYBORCZA | 89 352 281 zł |
FAKT | 16 723 771 zł |
RZECZPOSPOLITA | 15 209 259 zł |
DZIENNIK | 8 167 516 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 7 684 526 zł |
SUPER EXPRESS | 6 909 655 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | IX.2005 |
Główne medium + wyd. lokalne | Wpływy [zł] |
Razem: gazety | 218 244 620 zł |
GAZETA WYBORCZA | 75 382 617 zł |
FAKT | 18 694 500 zł |
RZECZPOSPOLITA | 18 141 415 zł |
SUPER EXPRESS | 11 104 388 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 7 426 658 zł |
METROPOL | 5 488 703 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: "GW" - 89,4 mln zł, "Dziennik" - 8,2 mln zł