Halls zmienia wizerunek: sponsoring maratonów, piłkarska kampania (wideo)
Marka cukierków Halls (Kraft Foods Polska) została sponsorem sześciu imprez biegowych w Polsce. Jednocześnie rusza jej kampania reklamowa w stylistyce piłkarskiej przygotowana przez firmy JWT, Red8 Events i Starcom.
Halls został sponsorem takich imprez biegowych jak Łódź Maraton, Cracovia Maraton, Silesia Maraton i Silesia Półmaraton, Bieg Solidarności i Maraton Warszawski. Marka będzie promowana nie tylko w materiałach dla biegaczy i kibiców, lecz również w specjalnych fanzonach, w których dostępne będą m.in. ścianka wspinaczkowa i ruchomy symulator rajdowy. Za organizacją tych eventów odpowiada agencja Red8 Events.
Celem tych działań jest odejście od postrzegania cukierków Halls jako produktu przynoszącego ulgę w objawach przeziębienia i choroby gardła, a zwrócenie uwagi na znaczenie głębokiego oddechu w pokonywaniu codziennych wyzwań. Stąd nowe hasło marki brzmi: „Weź głęboki oddech. Podejmij wyzwanie”. - Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się sponsorować maratony: ażda osoba, która decyduje się biegać, musi wykazać się determinacją i wytrwałością, a o tym chce mówić i to chce wspierać i nagradzać Halls - argumentuje Małgorzata Chojnacka, brand manager Halls w Kraft Foods Polska.
Sportowe zaangażowanie Halls wspiera kampania reklamowa pokazująca piłkarzy przed wyjściem na boisko. Akcja obejmuje telewizję (m.in. TVN, TV 4, Polsat, Polsat Sport i Discovery), prasę (tytuły regionalne) oraz outdoor. Reklamy przygotowała agencja JWT, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Halls zmienia wizerunek: sponsoring maratonów, piłkarska kampania (wideo)