HaloNet zmienia abonamenty i stronę internetową
Operator telefonii internetowej HaloNet podzielił swoją ofertę na kierowną do odbiorców indywidualnych i klientów biznesowych. Zmienione abonamenty są obsługiwane na odświeżonej stronie internetowej firmy.
Działający w ramach holdingu giełdowego Internet Group operator telefonii internetowej HaloNet podzielił swoją ofertę abonamentową na tą skierowaną do odbiorców indywidualnych ("Twój Dom") i tą przeznaczoną dla klientów biznesowych ("Twoja Firma"). W obrębie każdej z tych opcji dostępnych jest po osiem różnych abonamentów z limitami 1000 ("Twój Dom") lub 2000 ("Twoja Firma") minut na pozasieciowe połączenia telekomunikacyjne. W obrębie sieci HaloNet rozmowy są zawsze bezpłatne, natomiast dołączająca do niej osoba otrzymuje bezprzewodowy aparat telefoniczny Siemens AS 150, a firma - w pełni skonfigurowany terminal do rozmów.
Jednocześnie operator udostępnił pod adresem www.halonet.pl swoją zmienioną stronę internetową. Oprócz odświeżenia szaty graficznej i nawigacji umieszczono na stronie głównej serwisu kalkulator oszczędności, który pozwala łatwo porównać ceny usług HaloNet i innych operatorów telekomunikacyjnych. Abonenci tej firmy mogą też konfigurować oferty, z których korzystają, i na bieżąco kontrolować koszty dzięki działającemu w trybie rzeczywistym billingowi on line.
Zmienioną ofertę i stronę internetową HaloNet przygotowały głównie spółki wchodzące w skład holdingu Internet Group. I tak Webtel odświeżył serwis www, a Interactive Marketing Partner wykonało materiały reklamowe, kreacje i banery. Z kolei za sprzedaż kanałami call center odpowiadają firmy Call Connect i ContactPoint, a sprzedaż w internecie z zastosowaniem metod afiliacyjnych realizuje Online Media Group Poland (OMG).
Dołącz do dyskusji: HaloNet zmienia abonamenty i stronę internetową