Harnaś reklamowany w nowej cenie i opakowaniu (wideo)
W telewizji ruszyła kampania piwa Harnaś reklamująca jego nową cenę i opakowanie. Akcję pod hasłem „Po robocie nagroda się należy” przygotowały agencja reklamowa Red 8 Communication Group i dom mediowy Media Direction OMD.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa piwa Harnaś prezentuje jego odświeżone opakowania, podkreślające pochodzenie tej marki i bogatą tradycję zarządzającego nią Browaru Okocim. Nową identyfikację produktową Harnasia przygotowało Mamastudio, które podobne zmiany wprowadziło na etykietach butelek i puszek Harnasia Mocne (więcej na ten temat).
Akcja reklamowa pod hasłem „Po robocie nagroda się należy” jest oparta na 15-sekundowym spocie animowanym, w którym występuje charakterystyczny dla marki góral. Dłuższa wersja reklamy była już wykorzystywana w kampanii Harnasia wiosną br. (więcej na ten temat). Obecny przekaz informuje o nowej cenie tego piwa – 1,99 zł za butelkę.
Akcja oprócz telewizji (Polsat, Polsat Sport, Polsat News, TV 4) obejmuje punkty sprzedaży (materiały POS).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communication Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Harnaś reklamowany w nowej cenie i opakowaniu (wideo)