Hasbro i PZU z drugą edycją akcji społecznej „Bezpieczny Playroom"
Pod hasłem „Bezpieczny Playroom" producent gier planszowych Hasbro i ubezpieczyciel PZU po raz drugi organizują akcję wspierającą świetlice i placówki wychowawcze w Polsce.
Akcja „Bezpieczny Playroom" skierowana jest do wszystkich szkół podstawowych i placówek wychowawczych w Polsce i ma na celu wsparcie finansowe w modernizacji świetlic, a odnowione przestrzenie mają sprzyjać rozwojowi i edukacji dzieci.
Szkoły podstawowe i placówki wychowawcze mogą zgłaszać swój udział w akcji do 28 listopada 2019 r. Aby przystąpić do konkursu, należy wypełnić formularz dostępny na Siegrasiema.com. Trzy placówki z największą liczbą głosów dostaną po 20 tys. zł na remont świetlicy. Kolejne trzydzieści szkół otrzyma gry i zestawy dekoracyjne. Nagrodzone zostaną również osoby głosujące z największą liczbą punktów.
Akcja jest promowana w telewizji (kanały dla dzieci), mediach społecznościowych oraz internecie. Dodatkowo informacje o akcji ukażą się w prasie i w salonach Empik, który jest partnerem biznesowym kampanii.
Za pomysł i przeprowadzenie obu edycji akcji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Advalue.
Dołącz do dyskusji: Hasbro i PZU z drugą edycją akcji społecznej „Bezpieczny Playroom"