“High Speed” znów na rynku
Na rynku po ponad trzymiesięcznej przerwie pojawił się kolejny numer miesięcznika “High Speed” (Univerpal Racing), który poświęcony jest sportom motorowym. Od wydania grudniowo-styczniowego tytuł zmienił naczelnego, szatę graficzną i staniał.
Ostatni numer magazynu przed przerwą ukazał się w sierpniu br. Jak tłumaczy wydawca, przerwa w wydawaniu tytułu wynikała ze zmian w składzie redakcji, w tym redaktora naczelnego. Pismem kieruje teraz Igor Kurkowski , który zastąpił w tej funkcji Krzysztofa Hipsza.
Od numeru grudniowo-styczniowego “High Speed” ma nową szatę graficzną. Logo na okładce zostało powiększone, a w środku nastąpiła zmiana kolorystyki i układu graficznego. Tło stało się białe, a odważniejsze pociągnięcia kolorami wybijają tytuły.
Miesięcznik jest też tańszy niż do tej pory. - W odpowiedzi na potrzeby rynku i stale rosnącą grupę czytelników, dotychczasowa cena 9,70 zł została obniżona do 5,50zł - informuje Igor Kurkowski. Wzrosła za to objętość “High Speed”, która wynosi teraz 86 stron (dotychczas od 66 do 72). Bez zmian pozostaje nakład pisma – obecnie jest to 12 tys. egz. Docelowo w II kwartale 2011 roku po audycie przeprowadzonym przez ZKDP wydawca chce go jednak podnieść o 40 proc.
W końcu I kwartału 2010 roku planowana jest kampania promocyjna pisma, która obejmie outdoor, a być może też telewizję i radio.
Dołącz do dyskusji: “High Speed” znów na rynku