Hyundai rośnie w siłę
Sprzedaż w Europie samochodów marki Hyundai w lutym wyniosła 26 005 sztuk, co jest rekordowym wynikiem miesięcznym
Firma Hyundai Motor Europe odnotowała 6-procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do lutego 2004, kontynuując tym samym tendencję wzrostową, która utrzymuje się już czternasty miesiąc z rzędu. Motorem lutowej sprzedaży był Getz, który znalazł 7 146 nabywców w całej Europie.
"Również najnowszy model z segmentu SUV - Hyundai Tucson - rośnie w siłę" - zauważył Werner H. Frey, wiceprezes Hyundai Motor Europe GmbH. "Wiodąca pozycja w zakresie ceny i bezpieczeństwa wśród samochodów tej klasy spotkały się z pozytywnym odbiorem klientów."
Pomimo ogólnie złej sytuacji rynkowej, europejscy nabywcy nowych aut coraz częściej wybierają modele Hyundai'a niż samochody innych marek.
"Z pewnością będziemy zwiększać świadomość marki" - powiedział Frey. "Nasz najnowszy model - Sonata, która wkrótce zawita do salonów sprzedaży oraz nowy Grandeur / XG, który został zaprezentowany w Genewie, są idealnymi "ambasadorami" marki komunikującymi postępy, jakie uczyniliśmy w jakości, trwałości i osiągach naszych modeli".
28 lutego br. odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod nową siedzibę Hyundai Motor Europe zlokalizowaną w Offenbach. Warta 50 milionów euro inwestycja realizuje program wzmocnienia pozycji Hyundai'a na rynku europejskim.
Z siedziby w Offenbach koordynowane będą wszystkie działania związane z budowaniem marki Hyundai, wyłączając sprzedaż i obsługę posprzedażną.
Sprzedaż w rozbiciu na modele kształtuje się następująco:
Model Luty 2005 Sty -luty 2005 Sty- luty 2004
Atos 3 753 6 356 4 969
Getz 7 146 13 545 15 351
Accent 1 955 3 784 5 187
Santa Fe 2 804 5 706 7 340
Tucson 3 713 8 197
Matrix 2 275 4 277 5 595
Samochody osobowe
14 780 27 540 29 929
SUV & MPV 10 360 21 750 17 318
LCV 865 2 295 1 720.
Dołącz do dyskusji: Hyundai rośnie w siłę