Icon Strategies projektowo dla Techwood-House w Polsce i w Hiszpanii
Zespół Icon Strategies opracuje strategię komunikacji online w Polsce i Hiszpanii dla producenta ekologicznych domów prefabrykowanych Techwood-House.
Hiszpańska firma Techwood-House zajmuje się budową domów z prefabrykatów. Polski oddział, dotychczas odpowiedzialny za produkcję części komponentów do budowy domów w Hiszpanii, ma również zająć się ich sprzedażą i budową w Polsce.
Icon Strategies zajmie się przygotowaniem strategii obecności marki w internecie na rynku polskim i hiszpańskim. Harmonogram wdrożenia działań komunikacyjnych online i wsparcia zespołu Techwood-House w tym obszarze powstanie w trakcie prac nad strategią.
W prace zaangażowani są Michał Sobiło, dyrektor zarządzający i Anna Przybysz, senior account manager.
Projekt potrwa dwa miesiące. Icon Strategies została wybrana w drodze rekomendacji.
Dołącz do dyskusji: Icon Strategies projektowo dla Techwood-House w Polsce i w Hiszpanii