Ikea: Lepsze życie zaczyna się w domu!
Z dniem 29 marca br. rozpoczął się drugi etap ogólnopolskiej kampanii Ikea pod hasłem 'Lepsze życie zaczyna się w domu!. Tym razem firma promuje asortyment mebli kuchennych.
Spoty reklamowe emitowane są w trzech głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsacie oraz w stacjach niszowych TV i radiu lokalnym.
Miesięczną kampanię ATL oraz BTL przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa, która w październiku ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę całości działań reklamowych marki w najbliższych latach.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge: CIA.
Kampania reklamowa 'Lepsze życie zaczyna się w domu!' potrwa do 22 kwietnia br.
Klient: IKEA Retail Sp. z o.o.
Tytuł: Lepsze życie zaczyna się w domu!
Typ reklamy: TV, radio 60 sek
Czas trwania kampanii: marzec - kwiecień 2007
Agencja: Leo Burnett Warszawa
Przedstawiciel agencji: Jacek Pilachowski
Przedstawiciel Klienta: Grzegorz Pyryt
Dyrektor artystyczny: Jakub Zielecki
Copywriter: Michael White
Producent: Agnieszka Trzeciak.
Dołącz do dyskusji: Ikea: Lepsze życie zaczyna się w domu!