IKEA z uniwersalną reklamą na czas epidemii
W szczególnie trudnym dla hiszpańskiego społeczeństwa czasie, IKEA w swojej komunikacji marketingowej stawia na proste przesłanie.
Z powodu światowej pandemii koronawirusa SARS-COV-2 wiele milionów ludzi z dnia na dzień musiało poddać się kwarantannie. Władze wielu państw radzą obywatelom, by zostali w domach i do niezbędnego minimum ograniczyli wyjścia.
W tej trudniej sytuacji, dom stał się naszym najlepszym schronieniem, o czym przypomina na hiszpańskim rynku IKEA. Reklama została przygotowana w hiszpańskiej i angielskiej wersji językowej.
Spot "Tu casa tiene algo que decirte" ("Twój dom ma ci coś do powiedzenia") pokazuje, jakie znaczenie ma w życiu człowieka dom i co naprawdę oznacza. Marka zachęca, by na czas epidemii pozostać w domu.
Kreację przygotowała agencja McCann z Madrytu.
Dołącz do dyskusji: IKEA z uniwersalną reklamą na czas epidemii