IMG będzie sprzedawać międzynarodowe prawa telewizyjne do meczów NFL
Zawodowa liga footballu amerykańskiego NFL (National Football League) podpisała umowę z zajmującą się marketingiem sportowym firmą IMG Worldwide.
W ramach tej umowy IMG będzie wyłącznym pośrednikiem w sprzedaży praw telewizyjnych NFL na wybranych międzynarodowych rynkach.
Umowa w chodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym, została zawarta na okres trzech lat i będzie obowiązywać do zakończenia sezonu 2011/12. Obejmuje ona swoim zasięgiem wybrane kraje Europy, Afryki, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej i Karaibów.
Oprócz Europy, w każdym z tych regionów IMG zajmie się również koncesjonowaniem międzynarodowej dystrybucji kanału NFL Network i programu NFL Sunday Ticket.
Jak podaje NFL, w ubiegłym roku mecze (w tym finał - Super Bowl) i programy ligi transmitowane były przez 134 nadawców telewizyjnych w 231 krajach i w 34 różnych językach.
źródło: WorldScreen.com
Dołącz do dyskusji: IMG będzie sprzedawać międzynarodowe prawa telewizyjne do meczów NFL