IMS sprzeda udziały Closer Music za 140 tys. euro menedżerowi, który ma pozyskiwać klientów z Europy Zachodniej
Zajmująca się marketingiem sensorycznym firma IMS podpisała umowę sprzedaży za 140 tys. euro 4,9 proc. udziałów swojej spółki zależnej Closer Music. Nabywcą jest menedżer, który wesprze sprzedaż katalogów muzycznych Closer Music firmom z Europy Zachodniej.
W komunikacie giełdowym IMS poinformowano, że transakcja ma zostać zrealizowana do końca stycznia. Inwestor pozyska też możliwość kupna w ciągu dwóch lat kolejnych 2,1 proc. udziałów Closer Music za 60 tys. euro.
Na sprzedaż udziałów muszą si zgodzić rada nadzorcza IMS oraz zgromadzenie wspólników Closer Music. - W przypadku odmowy wydania niezbędnej zgody lub niepodjęcia uchwał, umowa ulega automatycznemu rozwiązaniu, a jej postanowienia nie wywoływać będą skutków prawnych - zaznaczono w komunikacie IMS.
Closer Music zajmujące się tworzeniem i komercjalizacją własnych bibliotek muzycznych.
IMS podało, że nabywcą jej udziałów jest „menedżer z wieloletnim doświadczeniem na kluczowych stanowiskach w największych firmach europejskich z branży marketingu sensorycznego i co za tym idzie z szerokimi kontaktami w branży”. Inwestor ma zaangażować się w sprzedaż katalogów muzycznych Closer Music firmom z Europy Zachodniej.
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa IMS zanotowała 8,93 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,35 mln zł zysku netto, wobec 13,48 mln zł wpływów i 1,79 mln zł zysku netto rok wcześniej. Spółka jest notowana na rynku głównym warszawskiej giełdy.
Dołącz do dyskusji: IMS sprzeda udziały Closer Music za 140 tys. euro menedżerowi, który ma pozyskiwać klientów z Europy Zachodniej