SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

indaHash pozwala w 14 krajach realizować kampanie z influencerami na Snapchacie

Platforma indaHash, oferująca narzędzia do automatycznej współpracy reklamowej z popularnymi użytkownikami Instagrama i Facebooka, wprowadza swoją ofertę na Snapchacie. Będzie ona dostępna w 14 krajach, przede wszystkim w Europie.

- Mimo ogromnego zainteresowania, realizowanie zasięgowych kampanii na Snapchacie na wielu rynkach jest ogromnie kłopotliwe. Marka nie mogła do tej pory rozliczać się w modelu CPV, tzn. po prostu zapłacić za wygenerowany zasięg. Postanowiliśmy rozwiązać ten problem i skorzystać z zasięgu tysięcy tzw. mid-tier influencerów i power userów. Dzięki ich autentyczności zadania realizowane dla marek są dopasowane do specyfiki Snapchata, a automatyzacja całego procesu pozwala osiągnąć skalę i rozliczać się za miliony wyświetleń - opisuje Barbara Sołtysińska, założycielka indaHash.

W ramach nowej usługi reklamodawca na początku ustala krótkie zadanie, brief dla influencerów oraz określa budżet, zasięg i czas trwania kampanii. Następnie użytkownicy Snapchata dostają powiadomienie w aplikacji indaHash o nowej kampanii, w której mogą wziąć udział. Użytkownicy realizują zadanie i przesyłają zdjęcia i filmy do akceptacji reklamodawcy, a kiedy treści zostaną zaakceptowane, influencerzy publikują je na swoich profilach. Po zakończeniu akcji marketer otrzymuje pełen raport z jej przebiegu.

Oferta obejmuje różne typy aktywności marketingowych: lokowanie produktu, akcje specjalne, konkursy, udział w eventach, osobne reklamy. Będzie dostępna od 14 grudnia w 14 krajach: Wielkiej Brytanii, Niemczech, RPA oraz Polsce i innych państwach Europy Środkowo-Wschodniej.

Platforma indaHash została uruchomiona wiosną br., do tej pory udostępniała opcje do realizacji działań marketingowych z popularnymi użytkownikami Instagrama i Facebooka.

Jak podaje platforma, korzysta z niej obecnie ok. 100 tys. zweryfikowanych influencerów, których profile obserwuje w sumie ponad 250 mln internautów. Do tej pory zrealizowano na niej ponad 300 kampanii, m.in. dla firm Coca-Cola, McDonald’s, Procter & Gamble i L’Oreal.

Dołącz do dyskusji: indaHash pozwala w 14 krajach realizować kampanie z influencerami na Snapchacie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
z ostatniego tygodnia
i właśnie za to Was szanuję.
0 0
odpowiedź