SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Initiative zajmie się budżetem mediowym Groupona

Groupon rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA i APAC. Do współpracy firma wybrała dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).

Przetarg na obsługę mediową Groupona w regionach EMEA (Europa, Bliski Wschód, AfrykaI i APAC (Azja i rejon Pacyfiku) rozpoczął się w lutym br. Firma prowadziła go samodzielnie.

Wybrany dom mediowy Initiative będzie obsługiwać markę na 15 rynkach. Wcześniej planowaniem i zakupem mediów dla tego marketera zajmowała się agencja Goodstuff Communications. Niedawno przekształciła się w konsorcjum agencji o nazwie Local Planet.

W maju Groupon zatrudnił Craiga Rowleya jako globalnego dyrektora ds. marketingu.

Firmy nie podały liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu. Nie ujawniły też, na jak długo zawarły umowę.

Dołącz do dyskusji: Initiative zajmie się budżetem mediowym Groupona

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paw
Myślałem, że już umarli śmiercią naturalną.
odpowiedź
User
hehe
Myślałem, że już umarli śmiercią naturalną.


Gorzej już nie mogli wybrać....Initiative pogrzebie ich całkowicie...
odpowiedź