Initiative zajmie się budżetem mediowym Groupona
Groupon rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA i APAC. Do współpracy firma wybrała dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).
Przetarg na obsługę mediową Groupona w regionach EMEA (Europa, Bliski Wschód, AfrykaI i APAC (Azja i rejon Pacyfiku) rozpoczął się w lutym br. Firma prowadziła go samodzielnie.
Wybrany dom mediowy Initiative będzie obsługiwać markę na 15 rynkach. Wcześniej planowaniem i zakupem mediów dla tego marketera zajmowała się agencja Goodstuff Communications. Niedawno przekształciła się w konsorcjum agencji o nazwie Local Planet.
W maju Groupon zatrudnił Craiga Rowleya jako globalnego dyrektora ds. marketingu.
Firmy nie podały liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu. Nie ujawniły też, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Initiative zajmie się budżetem mediowym Groupona
Gorzej już nie mogli wybrać....Initiative pogrzebie ich całkowicie...