Innowatorska kampania internetowa Sony Poland
Nowa technologia w kampanii internetowej Sony Poland
Wizerunkowa kampania Sony promująca i wyjaśniająca wartość dodaną, jaką oferuje łączenie produktów Sony objęła swym zasięgiem prasę, outdoor oraz internet.
W odniesieniu do ostatniego medium zastosowano różne formy reklamy:Top Layer, BrandMark, Skyscraper, Baner oraz mailingi targetowane: do młodzieży (Interia, O2) i szerszego grona (WP, Onet.pl). Wszystkie wymienione formy aktywności nawiązywały layoutem do kreacji prasowych i outdoorowych.
Po raz pierwszy w Polsce wykorzystano dwa nowe rozwiązania: black & white i bluring, które powstały w OMD International. Ideę zawdzięczamy Optimum Media OMD i OMD Digital, natomiast kreacją na poziomie technologicznym zajęła się agencja Artegence.
Po wejściu na portal Onet lub Wirtualna Polska na ekranie pojawia się obraz zamazany (kreacja bluring) lub czarno-biały (kreacja blak&white) wraz Top Layer z hasłem "Połącz Sony i wszystko wróci do normy". Po najechaniu kursorem na Top Layer strona wyświetla się w naturalnej postaci.
Dane dotyczace kampanii:
- twórca pomysłu/wybór mediów: Optimum Media OMD & OMD Digital
- przygotowanie kreacji: Artegence
- obsługa techniczna: Clickad
- nazwa kampanii: Połącz Sony i wszystko wróci do normy
- efekt black&white i bluring: Onet.pl , Wirtualna Polska
Dołącz do dyskusji: Innowatorska kampania internetowa Sony Poland