Instagram testuje nowe reakcje na Stories
Instagram prowadzi testy nowych reakcji na treści zamieszczane przez użytkowników w sekcji Stories.
Obecnie każda reakcja na Stories użytkownika wędruje do jego skrzynki odbiorczej (direct message, DM). W nowym systemie, reakcje na Stories będą wyświetlane jako odrębna odpowiedź, dzięki czemu nie będą trafiać do jednej skrzynki z wiadomościami w formie tekstu, zdjęć, wideo. Nie wiadomo na razie, kiedy funkcją mogłaby zostać szerzej udostępniona.
#Instagram keeps working on the ability to react to Stories without sending a Direct message, the nux dialog has been updated 👀 pic.twitter.com/nQNUdZZesM
— Alessandro Paluzzi (@alex193a) November 4, 2020
#Instagram is working on the ability to react to Stories without sending a message 👀 pic.twitter.com/Sl8saTpWzi
— Alessandro Paluzzi (@alex193a) October 30, 2020
Przychód Facebooka, do którego należy Instagram, w drugim kwartale br. osiągnął 18,69 mld dol. To o 11 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019 (16,89 mld dol.). Przychód z reklam firmy wyniósł 18,32 mld dol., co oznacza wzrost o 10 proc. w ujęciu rocznym. Facebook zanotował w II kwartale zysk netto w wysokości 5,18 mld dol., w porównaniu do 2,62 mld dol. zysku w II kwartale roku 2019 (+98 proc.).
Dołącz do dyskusji: Instagram testuje nowe reakcje na Stories