Intensywna kampania GE Money Bank
GE Money Bank rozszerza swoją ofertę m.in. o nowe warunki kredytu mieszkaniowego
Decyzje kredytowe w 48h, nowe warunki kredytu mieszkaniowego - 10% bez odsetek oraz niższe koszty kredytu w Programie dla Młodych Profesjonalistów to nowości, które z myślą o swoich Klientach wprowadza GE Money Bank. 9 marca Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową.
Według badań przeprowadzonych dla GE Money Banku przez GfK Polonia idealny kredyt hipoteczny to kredyt z niskim oprocentowaniem, który można dostać szybko i bez uciążliwych formalności. Odpowiadając na te potrzeby Klientów, GE Money Bank wprowadza właśnie nowy kredyt mieszkaniowy. Klienci, którzy do końca maja 2005 roku złożą w Banku wniosek o kredyt hipoteczny, nie będą płacić odsetek od 10% kwoty kredytu przeznaczonej na cele mieszkaniowe. Przy średnim kredycie hipotecznym na kwotę 120 000 zł Klient podczas okresu spłaty może zaoszczędzić nawet 9400 zł. Ponadto, mając na uwadze oczekiwania Klientów dotyczące sprawności i szybkości obsługi, Bank wydaje decyzję kredytową w 48 godzin, wprowadzając tym samym nowy standard jakości na rynku kredytów hipotecznych.
Drugą nowością w ofercie Banku, przygotowaną z myślą o młodych osobach będących dopiero na początku swojej drogi zawodowej, są atrakcyjne warunki kredytowania w ramach specjalnego Programu dla Młodych Profesjonalistów. Teraz korzystający z tej oferty Klienci mogą otrzymać kredyt w wysokości 100% wartości nieruchomości z oprocentowaniem już od 2,75% we frankach szwajcarskich w skali roku. Ważną innowacją wprowadzoną w tym programie jest to, że Klienci nie muszą ubezpieczać tzw. niskiego wkładu własnego, co znacząco obniża koszt kredytu. Program dla Młodych Profesjonalistów jest skierowany do osób, które nie ukończyły jeszcze 35 roku życia, posiadają wyższe wykształcenie i są zatrudnione na umowę o pracę.
Innowacyjność i jakość, zarówno w zakresie produktów, jak i sposobu obsługi Klienta, są priorytetami w strategii Banku. "GE Money Bank zamierza wyznaczać standardy w zakresie jakości i innowacyjności usług finansowych" powiedział Mariusz Karpiński, Prezes Zarządu GE Money Bank S.A.
Po trwającej 6 tygodni kampanii wizerunkowej GEMB, nadszedł czas na zaprezentowanie w mediach oferty produktowej. 9 marca rusza kolejny etap kampanii reklamowej GE Money Banku. W telewizji, prasie i internecie Bank będzie promował nowości, które wprowadza do swojej oferty kredytów hipotecznych. Kampania swym zasięgiem obejmie całą Polskę. Jej celem jest budowa wizerunku, i podkreślenie unikalnych cech GE Money Banku przedstawionych również w poprzedniej kampanii, ale przede wszystkim promocja najważniejszych produktów.
Kredyty hipoteczne należą do strategicznych produktów GE Money Banku. Stworzono dla nich odrębną markę GE Money BankMieszkaniowy, nawiązującą do nazwy GE Banku Mieszkaniowego, który w końcu 2004 roku stał się częścią GE Money Banku.
Dołącz do dyskusji: Intensywna kampania GE Money Bank