Interia.pl: Czas na usługi szerokopasmowe
Kosztem kilkunastu milionów złotych Interia.pl planuje ekspansję na nowe obszary rynku internetowego
"Czas na nowe rozdanie kart. Zajmiemy silną pozycję w usługach szerokopasmowych" mówi Janusz Filipiak, prezes spółki ComArch, która chce sfinansować plany Interii, trzeciego pod względem popularności portalu w Polsce. Pilotaż nowych usług ma ruszyć w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Jeśli internauci będą zainteresowani nową ofertą, na jesieni krakowski portal rozwinie ją na dobre. Wcześniej musi zdobyć fundusze na inwestycje - w tym celu planuje nową emisję akcji, o wartości kilkunastu milionów złotych.
O jakie usługi chodzi Interia nie ujawnia. Ogólnie podaje, że chodzi o ofertę multimedialną - np. filmy, muzykę, komunikację głosową - która dla osób łączących się z internetem przez modem dial-up jest praktycznie nieosiągalna, ale dla użytkowników dostępu szerokopasmowego już tak. Filipiak tłumaczy, że "w dziedzinie klasycznych usług polski rynek portali wydaje się już podzielony".
Dołącz do dyskusji: Interia.pl: Czas na usługi szerokopasmowe