Interia.pl odnowiła serwis internetowy PZPN
Oficjalny serwis internetowy Polskiego Związku Piłki Nożnej przeszedł metamorfozę funkcjonalno-estetyczną.
Przygotowaniem i realizacją projektu nowej witryny zajęła się Interia.pl, która jest partnerem internetowym PZPN.
Z nowym wizerunkiem internetowym PZPN wiążą się wyraźne przeobrażenia graficzne: pojawiła się biało-czerwona kolorystyka oraz jednolity, trójkolumnowy układ prezentacji treści.
Zwiększeniu atrakcyjności wizualnej serwisu towarzyszy poprawa jego funkcjonalności, widoczna zwłaszcza w usprawnieniu nawigacji. Łatwiejszemu poruszaniu się po zasobach serwisu służy dodanie wyszukiwarki i drugiego menu w nagłówku, umożliwiającego szybki dostęp do Klubu Kibica oraz działów poświęconych reprezentacji i Orange Ekstraklasie.
W efekcie wprowadzenia systemu zarządzania treściami na stronie (CMS), zawartość serwisu zyskała na różnorodności. Uwagę wielbicieli piłki nożnej z pewnością przyciągnie odnowiony Klub Kibica Reprezentacji. Użytkownicy otrzymali dostęp online do bieżących numerów magazynu „Polska Piłka”, mogą oglądać galerię aktualnych zdjęć ze spotkań piłkarskich, komentować najciekawsze wydarzenia czy wreszcie uczestniczyć w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
Z myślą o usprawnieniu komunikacji z dziennikarzami powstał specjalny dział: „Dla mediów”, w którym nowinką jest internetowy system akredytacyjny. Zostanie on wykorzystany w najbliższych dniach, przy okazji akredytacji na listopadowe mecze reprezentacji Polski.
- Bardzo cieszą nas liczne głosy, świadczące o pozytywnym przyjęciu nowego serwisu przez internautów. Bierzemy pod uwagę wszystkie podpowiedzi kibiców i planujemy stale uatrakcyjniać naszą witrynę - mówi Michał Kocięba, rzecznik PZPN. - INTERIA.PL świetnie wykonała swoje zadanie. Jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni i zamierzamy ją rozwijać - dodaje.
Witryna dla PZPN jest kolejnym dużym projektem z zakresu webdesign, zrealizowanym przez INTERIA.PL. Dział produkcji portalu ma na swym koncie przygotowanie serwisów korporacyjnych, produktowych, sklepów internetowych i programów lojalnościowych dla takich klientów jak m.in. Nomi, Prymat, Hoop, Telewizja Polsat czy Premium Club.
Serwis internetowy PZPN istnieje od 2001 roku. Zanotował dotąd ok. 22 milionów pojedynczych odsłon.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl odnowiła serwis internetowy PZPN