Interia.pl samodzielnie sprzedaje reklamy
W związku z wprowadzeniem nowej strategii sprzedażowej, Interia.pl wchodzi w 2007 rok z własnym autonomicznym działem sprzedaży reklam.
Dotychczas sprzedaż reklamy na portalu Interia.pl odbywała się w ramach umowy o sprzedaż reklam z firmą Broker FM, która wygasa z końcem roku.
- Zmiany podyktowane zostały koniecznością dostosowania sposobu zarządzania działem reklamy do potrzeb rynku, tak aby odpowiednio wykorzystać jego potencjał. – mówi Tomasz Przybyłowicz, Dyrektor Działu Sprzedaży Interia.pl.
Zespół działu sprzedaży został zreorganizowany, zatrudniono dodatkowe osoby, zmianie uległa dotychczasowa struktura funkcjonowania działu. Nowa opiera się na przejrzystym modelu segmentacji klientów, dzięki czemu utrzymany zostanie wysoki poziom obsługi klienta. Zmiany pozwalają również na zachowanie wysokiej autonomiczności pracowników i swobody działania, co pozwoli na bardziej aktywne i otwarte podejście do każdego klienta.
„W obecnym czasie oprócz przejrzystych zasad współpracy i odpowiedniej polityki cenowej, coraz bardziej liczy się szybka i sprawna reakcja na potrzeby klienta, i właśnie na takie podejście będziemy stawiać.” – dodaje Tomasz Przybyłowicz.
Na początku przyszłego roku dział sprzedaży Interia.pl planuje wprowadzenie nowych produktów reklamowych, przygotowanych zgodnie z oczekiwaniami rynku. Oprócz nowego cennika reklamowego, do dyspozycji klientów przygotowane zostaną dodatkowe formy reklamowe, uwzględniające zachodzące w portalu zmiany. Oferta dostosowana zostanie do nowych serwisów, jakie w ostatnim czasie wprowadza portal oraz do zmian na stronie głównej Interia.pl - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl samodzielnie sprzedaje reklamy