Brytyjski ITV startuje z programem newsowym na Instagramie
Największa komercyjna stacja telewizyjna w Wielkiej Brytanii ITV uruchamia na Instagramie nowy serwis informacyjny "The Rundown", który jest skierowany do nastolatków.
"The Rundown" adresowany jest do młodych Brytyjczyków w wieku 14-17 lat. format audycji dostosowany jest do ich potrzeb i nawyków w sieci.
Informacje podawane będą w formie krótkich wideo z dołączonymi napisami w sekcji Stories.
Dodatkowo, materiały będzie można oglądać także na Snapchatcie.
Serwis będzie udostępniany w godzinach popołudniowych (15:45), tak by młodzież mogła go oglądać po wyjściu ze szkoły. Prowadzącą została Amani Ibrahimi, dziennikarka ITV.
Nad produkcją czuwa specjalnie powołany w tym celu zespół producencki.
Dołącz do dyskusji: Brytyjski ITV startuje z programem newsowym na Instagramie