„Ja? Pracuję w Maku” - McDonald’s reklamuje się jako pracodawca (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s pokazująca firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Ja? Pracuję w Maku”, pokazywane są zainteresowania pięciorga pracowników.
Bohaterami kampanii jest pięć młodych osób pracujących w McDonald’s. Każda pokazuje swoje największe hobby, a na koniec deklaruje, że lubi swoją pracę.
Bohaterów kampanii wyłoniono w ramach ogólnopolskiego, wewnętrznego konkursu, do którego McDonald’s zaprosił wszystkich pracowników sieci (zgłosiło się ponad 500 osób).
- McDonald’s to nie tylko atrakcyjna oferta produktowa. To także 19 000 pracowników tworzących tę markę. Mają różne osobowości, pasje i zainteresowania. Decydują o wartości, jakości firmy. Chcieliśmy pokazać, że to ludzie są najcenniejszym kapitałem McDonald’s. To oni tworzą miejsca o wyjątkowej atmosferze, to dzięki nim odnosimy sukces na polskim rynku - opisuje Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
W ramach akcji uruchomiono serwis pracujewmaku.pl, gdzie można poznać szczegółowo jej bohaterów. Każdy użytkownik może też napisać z komentarzu, dlaczego spodobała mu się historia któregoś z nich. Do wygrania jest 5 kamer GoPro.
Działania reklamowe obejmują 15- i 30-sekundowe spoty emitowane m.in. w serwisach VoD i na YouTubie oraz reklamy display.
Za pomysł, koordynację kampanii oraz komunikację PR (w tym również wewnętrzną) odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication. Kreację kampanii przygotowały agencje DDB&Tribal Warszawa oraz Isobar, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Ja? Pracuję w Maku” - McDonald’s reklamuje się jako pracodawca (wideo)