Jacek Szulecki na czele kreacji Leo Burnett Group
Z początkiem października Jacek Szulecki objął stanowisko executive creative directora w Leo Burnett Group. Pokieruje działami kreacji agencji Leo Burnett Warsaw i Arc Worldwide Polska. Ostatnio pracował w J. Walter Thompson.
Stanowisko executive creative directora, które objął Szulecki to nowa funkcja w strukturze Leo Brunett Group. Agencja chce rozwijać kompetencje kreatywne w zakresie komunikacji zintegrowanej, w tym digital, shopper i technologii kreatywnych.
Jacek Szulecki ostatnio pracował w agencji J. Walter Thompson Poland, do której dołączył latem ub.r. jako creative director. Wcześniej przez ponad trzy lata pełnił funkcję executive creative directora w McCann Worldgroup. Przed dołączeniem do tej agencji był executive creative directorem w agencji Havas Worldwide. Pracował w niej ponad sześć lat. Wcześniej natomiast przez czternaście lat związany był z agencją Saatchi&Saatchi gdzie pracował m.in. jako art director i creative director.
Szulecki tworzył kampanie dla klientów takich jak Procter&Gamble, Toyota, Coca-Cola, MasterCard, IKEA, L'Oreal, Reckitt Benckiser czy Orange.
Dołącz do dyskusji: Jacek Szulecki na czele kreacji Leo Burnett Group