SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hayu zadebiutuje w Nowej Zelandii

Platforma Hayu należy do koncernu NBCUniversal, w internecie funkcjonuje od 2016 r. Serwis jest adresowany do ściśle określonej grupy odbiorców zainteresowanych programami typu reality show.

Usługa SVOD o nazwie Hayu, należąca do portfolio koncernu NBCUniversal, zadebiutuje w Nowej Zelandii 5 października.

Hendrik McDermott, dyrektor zarządzający EMEA Networks, Hayu i odpowiadający za kontakty z klientem dla NBCUniversal, powiedział: „Hayu w dalszym ciągu realizuje nasz cel, jakim jest dostarczanie najlepszego reality show jeszcze większej liczbie fanów tego gatunku, których jest wielu w Nowej Zelandii”.

Chris Taylor, dyrektor generalny NBCUniversal International Networks oraz sprzedaży bezpośredniej i dystrybucji ANZ i prezes wykonawczy Bravo New Zealand, dodał: „Cieszymy się, że możemy rozszerzyć portfolio NBCUniversal International Networks & DTC w Nowej Zelandii; premiera Hayu zapewnia teraz fanom »Kiwi Survival« ulubione reality show tego samego dnia co w USA, a także nigdy wcześniej nieemitowane seriale dostępne teraz dla widzów w Nowej Zelandii. Wprowadzenie na rynek nowozelandzki Hayu wzmacnia nasze ciągłe zaangażowanie w rozwój usługi”.

Koszt usługi

Serwis Hayu będzie dostępny w cenie 8,99 NZD miesięcznie, 43,99 NZD przez sześć miesięcy lub 79,99 NZD przez 12 miesięcy. Abonenci usługi New Hayu mogą uzyskać ograniczoną czasowo promocję obejmującą 12-miesięczną subskrypcję z 50 proc. rabatem w okresie od 5 do 23 października.

Do tej pory oferta Hayu była dostępna w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Australii, Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Austrii, Finlandii, Kanadzie, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Hongkongu, na Filipinach i w Singapurze.

Zakres działalności

W 2021 roku Hayu uruchomiono na kolejnych rynkach w Europie - w Hiszpanii, Portugalii, Francji, Włoszech, Szwajcarii, Litwie, Estonii, Łotwie, Polsce, Czechach i na Węgrzech. W Polsce cenę miesięcznego abonamentu w zamian za dostęp do Hayu ustalono na 19,99 zł, nowi użytkownicy mogą też skorzystać z tygodniowego okresu próbnego, który jest darmowy.

NBCUniversal informuje, że subskrybenci Hayu otrzymują do dyspozycji bibliotekę ponad 8 tys. odcinków reality shows, wśród których są tak znane na świecie produkcje jak „Keeping Up With the Kardashians” czy „The Real Housewives of…”.

Poruszanie się w serwisie ma ułatwiać system wyszukiwania, w którym można znaleźć np. najnowsze produkcje z danego gatunku czy też kategorie tematyczne (np. Love & Dating, Fashion & Beauty, Famous Faces, Home & Design, Cooking & Food, Lifestyle oraz Music).

W ramach miesięcznej opłaty treści oferowane przez Hayu można oglądać na wszystkich urządzeniach z systemem Android (od wersji 5.1.) oraz iOS (od wersji 11), a także na telewizorach z rodziny SmartTV. Obecnie wszystkie reality shows w bibliotece Hayu są dostępne w angielskiej wersji językowej.

Dołącz do dyskusji: Hayu zadebiutuje w Nowej Zelandii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl