Jak prowadzić blogi firmowe? 10 przykazań Dominika Kaznowskiego
Co jest szczególnie ważne przy prowadzeniu bloga firmowego? Na co przede wszystkim należy zwrócić uwagę? Rad udziela Dominik Kaznowski, pomysłodawca i organizator konkursu Blog Firmowy Roku.
Dominik Kaznowski, specjalista z zakresu marketingu i komunikacji w internecie obecnie związany z agencją Publicon, blogosferą firmową zajmuje się od 5 lat. Ocenia, że w tym czasie nastąpiła ogromna zmiana w podejściu firm do otwartej komunikacji w sieci. - Blogi są dzisiaj wykorzystywane nie tylko przez największe marki z sektora telekomunikacyjnego (Orange, Play, Netia) czy finansów (BZ WBK, PKO BP, DM BOŚ) ale również jednoosobowe firmy ze wszystkich sektorów gospodarki - opisuje.
Co według Dominika Kaznowskiego jest kluczowe przy prowadzeniu bloga firmowego? Poniżej 10 najważniejszych rad.
Obecnie trwa 5. edycja wymyślonego i organizowanego przez Dominka Kaznowskiego konkursu Blog Firmowy Roku. Zgłoszono do niej ponad 130 blogów, które podzielono na trzy kategorie (blogi młode, dojrzałe i profesjonalne) na podstawie tego, jak długo są prowadzone. Wszystkie zostaną ocenione przez studentów politologii Collegium Civitas, a wyniki zostaną ogłoszone 15 stycznia podczas seminarium w siedzibie uczelni.
Dołącz do dyskusji: Jak prowadzić blogi firmowe? 10 przykazań Dominika Kaznowskiego