Jameson z kolejną odsłoną kampanii „Szukaj swoich”. Twarzą Kędzierski
Marka whiskey Jameson (Wyborowa) uruchomiła kolejne działania w ramach platformy komunikacyjnej „Szukaj swoich do pary”, z udziałem Piotra Kędzierskiego, Pawła Swanskiego, Kajetana (Kajo) Szweda i Filipa Głodek. Kampania przygotowana przez MullenLowe Warsaw objęła kilka europejskich rynków.
Temat przewodni przekazu, pozostaje niezmienny - nie wiesz, gdzie i kiedy spotkasz „swoich" ludzi, ale zawsze możesz być pewien, że będą to osoby o podobnych upodobaniach.
– Głównym przekazem komunikacji marki Jameson jest hasło „Szukaj swoich", które zachęca do zwrócenia uwagi na innych, poszukiwania, rozejrzenia się i znalezienia osób, które pasują do nas. Jameson ma prawie 250 lat, a w dobie baniek internetowych i rosnących podziałów, czujemy, że warto o tych wartości przypominać – mówi Agnieszka Michalska, senior brand managerka CE marki Jameson.
Kędzierski znów w reklamie Jameson
W kampanii wykorzystano kanały social media marki na ryku polskim, czeskim, węgierskim i rumuńskim, a także telewizję w Czechach, Rumunii i Węgrzech. Powstały również trzy różne historie (trzy nowe filmy 15 sekundowe) z udziałem Piotra Kędzierskiego, Pawła Swanskiego, Kajetana (Kajo) Szweda i Filipa Głodek. Działania startują w marcu.
Jameson to irlandzka whiskey typu „blended” z portfolio firmy Wyborowa. W grudniu 2022 roku, marka uruchomiła platformę komunikacyjną pod hasłem „Szukaj swoich”. Jej autorem strategiczno-kreatywnym jest agencja MullenLowe Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Jameson z kolejną odsłoną kampanii „Szukaj swoich”. Twarzą Kędzierski