Jamie Moldafsky globalną szefową marketingu i komunikacji w Nielsenie
Jamie Moldafsky objęła stanowisko global chief marketing&communications oficera w Nielsenie. Będzie raportować do CEO firmy Davida Kenny'ego.
Moldafsky będzie pracować nad przekształceniem marki i obecności produktów Nielsen, ponieważ celem firmy jest zapewnienie agencjom, markom i właścicielom mediów lepszego i bardziej refleksyjnego zrozumienia rynków.
- Jestem podekscytowana współpracą z utalentowanymi zespołami komunikacyjnymi i marketingowymi, aby wykorzystać i rozwijać ich wiedzę, aby nadal umacniać markę Nielsen jako złoty standard pomiaru liczby odbiorców, szczególnie, gdy ci odbiorcy przechodzą bezprecedensową zmianę w podejściu do mediów - powiedziała Moldafsky.
Moldafsky przed dołączeniem do Nielsena była CMO w Wells Fargo Bank, gdzie spędziła prawie dekadę kierując marketingiem firmy, w tym globalną strategią i zarządzaniem marką, marketingiem produktów, mediami, badaniami i analizami, spotkaniami, wydarzeniami i sponsoringiem oraz reputacją.
Przed Wells Fargo Moldafsky zajmowała szereg wyższych stanowisk w marketingu, komunikacji i zarządzaniu w American Express, Charles Schwab i Whirlpool, gdzie była dyrektorem generalnym KitchenAid.
W listopadzie Nielsen poinformował, że planuje sprzedaż Nielsen Connect firmie Advent International. Transakcja ma zostać sfinalizowana w II kwartale 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Jamie Moldafsky globalną szefową marketingu i komunikacji w Nielsenie