Japońska rodzina je polskie parówki w reklamie Tarczyńskiego
Pod hasłem „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie” ruszyła kampania marki Tarczyński, promująca parówki z szynki oraz parówki z fileta z kurczaka. Akcję przygotowały Red8 i Havas Media.
Reklama pokazuje znanego z wcześniejszej komunikacji marki Japończyka. Serwuje dwójce swoich dzieci parówki, które opisywane są jako pożywne, bo z 95 proc. przygotowane z mięsa. Hasło końcowe brzmi „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”.
Spot emitowany jest w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych, sieciach kin Cinema City i Helios oraz internecie. Zaplanowano także szeroką promocję w radiu ZET, w ramach której wspólnie zostanie zrealizowana „Wielka Trasa Śniadaniowa Radia ZET i parówek Tarczyński.”
Komunikacja kampanii obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, materiały POS oraz akcje degustacyjne w całym kraju. Działaniom towarzyszą akcje trade marketingowe.
Spot przygotowała agencja Red8, za zakup mediów odpowiada Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Japońska rodzina je polskie parówki w reklamie Tarczyńskiego
bo tutejsze :)