SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Japońska rodzina je polskie parówki w reklamie Tarczyńskiego

Pod hasłem „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie” ruszyła kampania marki Tarczyński, promująca parówki z szynki oraz parówki z fileta z kurczaka. Akcję przygotowały Red8 i Havas Media.

Reklama pokazuje znanego z wcześniejszej komunikacji marki Japończyka. Serwuje dwójce swoich dzieci parówki, które opisywane są jako pożywne, bo z 95 proc. przygotowane z mięsa. Hasło końcowe brzmi „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”.   

Spot emitowany jest w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych, sieciach kin Cinema City i Helios oraz internecie. Zaplanowano także szeroką promocję  w radiu ZET, w ramach której wspólnie zostanie zrealizowana „Wielka Trasa Śniadaniowa Radia ZET i parówek Tarczyński.”

Komunikacja kampanii obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, materiały POS oraz akcje degustacyjne w całym kraju. Działaniom towarzyszą akcje trade marketingowe.

Spot przygotowała agencja Red8, za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Japońska rodzina je polskie parówki w reklamie Tarczyńskiego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Tylko dlaczego te dzieci jedzą widelcem?
odpowiedź
User
a
Tylko dlaczego te dzieci jedzą widelcem?


bo tutejsze :)
odpowiedź