Jarosław Łuczkiewicz szefem marketingu ATM
Jarosław Łuczkiewicz objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce technologicznej ATM.
Jarosław Łuczkiewicz w ATM podlega bezpośrednio prezesowi zarządu Danielowi Szcześniewskiemu (który do czasu objęcia tej funkcji był szefem marketingu). Pion marketingu, którym kieruje obecnie Łuczkiewicz, obejmuje produkt, komunikację i analizy biznesowe.
Poprzednie pięć lat kariery zawodowej Łuczkiewicz spędził na analogicznym stanowisku w Aiton Caldwell, operatorze platformy VoIP FCN. Wcześniej przez niespełna rok pracował w PKP Energetyka, a przez prawie siedem lat w GTS. Doświadczenie gromadził też w Telekomunikacji Polskiej, Telbanku, TeliiSonery oraz Ceramice Paradyż.
Jarosław Łuczkiewicz jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketingu na Warszawskiej Szkole Zarządzania.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Łuczkiewicz szefem marketingu ATM