Jerry Seinfeld w nowej kampanii reklamowej Microsoftu za 300 mln USD
Microsoft uruchamia nową - wartą 300 milionów dolarów - kampanię reklamową, której główną gwiazdą będzie amerykański satyryk telewizyjny i aktor kabaretowy Jerry Seinfeld.
Seinfeld pojawi się w reklamach koncernu z Redmond, za które otrzyma 10 milionów dolarów, razem z założycielem i prezesem firmy Billem Gatesem - informuje serwis WSJ.com.
Celem rozpoczynającej się 4 września kampanii jest odejście od wizerunku Microsoftu jako nudnej marki, a także uspokojenie konsumentów zaniepokojonych doniesieniami, że Windows Vista nie jest godnym zaufania systemem operacyjnym.
Seinfeld stosunkowo rzadko wspiera marki swoim nazwiskiem. Jak dotąd u boku postaci Supermana wziął udział w kampanii promującej karty American Express, a także pojawił się w jednej reklamie firmy Apple.
W swojej kampanii, którą przygotowała agencja Crispin Porter + Bogusky, Microsoft nie będzie polegał tylko na poparciu gwiazd showbiznesu (obok Seinfelda mają w niej pojawić się również Chris Rock i Will Ferrell). Ma ona uwzględniać również reklamy z udziałem grupy studentów twierdzących po wypróbowaniu wersji Windowsa nazwanej Mojave, że nie lubią Visty. Na końcu spotu dowiadują się oni, że tak naprawdę korzystali właśnie z Visty.
źródło: WSJ.com
Dołącz do dyskusji: Jerry Seinfeld w nowej kampanii reklamowej Microsoftu za 300 mln USD