SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesień ze Śliwką Nałęczowską. Startuje kampania

Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. Hasłem przewodnim jest „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły”.

W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin (Helios, Cinema City, Multikino) oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami w digitalu i mediach społecznościowych.

Przed wybranymi programami w największych stacjach telewizyjnych emitowane są billboardy sponsorskie, a w listopadzie i grudniu pojawi się 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz jego krótsza, 15-sekundowa wersja.

Kampania trwa od połowy września. Działania są realizowane w kilku etapach i potrwają do końca grudnia br.

Pomysł kreatywny stworzyła agencja FCB&themilkman, za produkcję spotu oraz billboardu sponsorskiego odpowiada Papaya Films. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Initiative Media. Wsparcie w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Jesień ze Śliwką Nałęczowską. Startuje kampania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl