Jesienny spot wizerunkowy TVN-u
TVN po raz piąty promuje nową ramówkę wykorzystując wizerunkowy spot. Reklama tym razem ma miejski charakter i adresowana jest do grupy widzów w wieku 16-25, do której dużym stacjom najtrudniej trafić.
- Chodziło nam o to, by spot miał miejski i młodzieżowy charakter, a sztuka ulicy właśnie z czymś takim się kojarzy – tłumaczy nam ideę reklamy dyrektor autopromocji TVN SA Robert Przyszlak. Graffiti, wykorzystane w spocie, namalował znany w międzynarodowym środowisku grafficiarz o pseudonimie “Zbiok”. – Zależało nam o zmianie postrzeganiu graffiti, które zwykle kojarzy się z niszczeniem. Dlatego wybraliśmy artystę, którego prace obecne są w międzynarodowych galeriach – opowiada nam Przyszlak.
Jesienny spot wizerunkowy TVN-u
Utworem, który można usłyszeć w spocie, jest piosenka zespołu Delphic zatytułowana "Clarion Call" - Nowoczesna, lekko przybrudzona, dobrze oddaje klimat sztuki ulicy – opisuje utwór Przyszlak. Za projekt scenografii odpowiadali: Katarzyna Sobańska-Strzałkowska i Marcel Sławiński, a wykonał ją Jerzy Prożogo (Prodekor). Reżyserem reklamy był Maciej Szwabe, a art directorem - Przemek Kilichowski. Cały pomysł spotu powstał w dziale autopromocji TVN-u. Postprodukcja reklamy zajęła ponad miesiąc.
Jak Państwu podoba się nowy spot TVN-u? Zachęcamy do dyskusji.
Dołącz do dyskusji: Jesienny spot wizerunkowy TVN-u