Kabaret Paranienormalni w reklamie butów produkowanych przez więźniów
Rozpoczęła się kampanii promująca markę obuwniczą PPO. W spocie występują członkowie kabaretu Paranienormalni.
Humorystyczny spot osadzony jest w realiach budowlanych. Robert Motyka odgrywa w nim rolę surowego inspektora, a Michał Paszczyk - skrajnie wyluzowanego pracownika.
Za produkcję spotu odpowiada „Graffiti Films" posiadająca w swoim portfolio realizacje dla takich marek jak Orange, Warka, PLL LOT czy Pepsi.
- To pierwsza tak duża kampania reklamowa w historii PPO. Obejmować będzie emisje spotu w dwóch głównych antenach telewizyjnych oraz w internecie - mówi Mateusz Magdziarz, dyrektor PPO. - Zależało nam, aby do kwestii BHP podejść z przymrużeniem oka jednocześnie zaznaczając, że nasze produkty sa gwarantem jakości, bezpieczeństwa i komfortu w pracy - podkreśla Magdziarz.
PPO produkuje obuwie przeznaczone dla rolnictwa, górnictwa czy petrochemii. Firma na każdym etapie produkcji zatrudnia osoby osadzone. W 2023 roku w PPO przy produkcji obuwia pracuje każdego miesiąca ponad 300 więźniów realizując w ten sposób program „Praca dla więźniów" Ministerstwa Sprawiedliwości.
Dołącz do dyskusji: Kabaret Paranienormalni w reklamie butów produkowanych przez więźniów