Kampania autobusowa TNT
TNT Dobry znak dla Twojej przesyłki
Pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa firmy kurierskiej TNT Express. Autobusy w pomarańczowo - białych barwach TNT będą jeździły po ulicach Warszawy przez pół roku. TNT Express to firma zajmująca się przewozem przesyłek, stąd pomysł aby w kampanii wykorzystać środki transportu jakimi są autobusy. TNT to nowoczesna firma wykorzystująca najnowsze technologie i dysponująca szybkim oraz wysokiej jakości taborem. Dlatego na layoutach opakowań autobusów znalazły się samoloty, ciężarówki i kurierzy oraz hasło: TNT Dobry Znak dla Twojej przesyłki. Na ulicach Warszawy będziemy oglądać pięć różnych layoutów. Kreacja ma charakter wizerunkowy, podkreśla skalę i zasięg działania firmy. Kampanię autobusową dla TNT przygotowała agencja CAM-City Ambient Media - informuje nadawca.
Na ulice Warszawy wyjechały niskopodłogowe autobusy Solaris, na których zamieszczono reklamy typu King Size (wielki format boczny po lewej stronie) o długości prawie 11 metrów oraz reklamę Full Back (powierzchnia na tyle autobusu). Banery wykonane są ze specjalnej samoprzylepnej folii, dzięki której layout widoczny jest na zewnątrz, nie zasłaniając widoczności ze środka autobusu.
Kampania ma charakter intensywny oraz długookresowy. Projekt graficzny "opakowania" CAM-busów i hasło przygotował zespół kreacji CAM.
Dołącz do dyskusji: Kampania autobusowa TNT