Kampania BoboVita również w prasie
Od grudnia nowa kampania marki BoboVita będzie obecna również w prasie. Wersja telewizyjna - spot pt "Dzień Ojca" - emitowana jest w sześciu stacjach już od września br. Agencja ARIP Sp. z o.o. przygotowała łącznie pięć wzorów reklamy prasowej, w tym cztery odpowiadające grupom produktów marki BoboVita: posiłkom w słoiczkach, kaszkom, herbatkom i soczkom oraz jeden wspólny korporacyjny.
- Nasze nowe hasło: "BoboVita na każdą chwilę dnia, na każdą porę razem" odzwierciedla nową koncepcję marki - mówi Karolina Wieczorek, Brand Manager BoboVita w NUTRICIA Polska Sp. z o.o. - Również kampania prasowa pokazuje, że marka oferuje szeroki asortyment bardzo smacznych produktów na każda porę dnia, dzięki którym dziecko otrzymuje wszystkie potrzebne składniki odżywcze - dodaje.
Warianty reklam prasowych ściśle nawiązują do stylistyki spotu telewizyjnego. Wykorzystano m.in. zdjęcia z sesji zdjęciowej towarzyszącej realizacji filmu, z udziałem głównych bohaterów filmu: uśmiechniętego malucha, jego mamy i taty. Zdjęcia pokazują jak mały bohater odkrywa nie tylko świat ale i nowe, nieznane dotąd smaki.
Kampania prasowa została zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Brand & Media OMD Poland. Nowe reklamy BoboVita pojawią się w pismach dla rodziców: "Mamo to ja", "Dziecko", "Twoje Dziecko", "Claudia Rodzice" oraz "Mam Dziecko".
Dołącz do dyskusji: Kampania BoboVita również w prasie