SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Demo dla Hellena SA

Hellena rozpoczyna ofensywę na rynku soków i nektarów

Najwyższej jakości animacja 3D. Wyjątkowa sceneria, niezwykli bohaterowie i historia pewnej małej fabryczki, w której pracowite mrówki przeżywają mnóstwo zabawnych chwil. Wbrew pozorom nie jest to kolejny animowany film Disneya, ale nietypowa reklama przygotowana przez agencję Demo Effective Launching, która od dziś będzie emitowana we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych. Reklama wprowadza na rynek nową platynową linię nektarów i soków Helleny.

Film "Mrówki" - bo tak zatytułowana jest nowa reklama - ma zadanie zwiększenie udziałów Heleny na rynku soków i nektarów. Firma ma obecnie 17 proc. rynku napojów gazowanych, 32 proc. napojów niegazowanych, 6 proc. w rynku soków i nektarów. Kampania potrwa do końca bieżącego roku. Media na jej potrzeby kampanii zakupił dom mediowy BrandConnection.

Nasza nowa platynowa linia produktów to nietypowa i jedyna w swoim rodzaju oferta na rynku. Platynowe nektary Helleny, na których budujemy komunikację dla całej platynowej linii - to prawdziwe, gęste nektary, otrzymywane ze świeżo przetartych owoców. Również jakość naszych platynowych soków jest wyjątkowa, głównie dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii oraz stosowaniu najwyższej jakości surowców - mówi Przemysław Sroczyński, Wiceprezes zarządu ds. handlu w firmie Hellena SA.

Wyróżnikiem nowej gamy produktów Helleny są również atrakcyjne srebrne opakowania kartonowe - pierwsze tego typu opakowania w Polsce. To właśnie charakterystyka opakowań dała początek nazwie "platynowa linia" - na początku roboczej, później na stałe przywiązanej do nowych produktów.

Projekty platynowych opakowań oraz ich komunikację przygotowała agencja Demo Effective Launching, która specjalizuje się we wprowadzaniu i zmianie pozycjonowania produktów na rynku.

"Mrówki" to film, który w zabawny sposób pokazuje naturalną fabryczkę - umieszczoną w owocowym sadzie, gdzie sympatyczni, mali bohaterowie z ogromną energią i zaangażowaniem produkują nektary Helleny. Robią to nietypowo, dowcipnie, ale niezwykle efektywnie. Przecinają jabłko piłą, przecierają jego połówki za pomocą specjalnych drewnianych korb. Wyciskają owocowy miąższ z pomarańczy, porzeczek, granatów. - mówi Artur Lalewicz, Koordynator Kampanii po stronie Demo Effective Launching.

Każda scena zawiera elementy komiczne - gesty mrówek, ich zachowanie, trud, z jakim przemieszczają wielkie owoce, śmiech i krzyki... to wszystko buduje niezwykle zabawny klimat. Owszem mrówki wykonują ciężką pracę, ale również świetnie się przy tym bawią. Symbolika pracowitych mrówek idealnie oddaje wyjątkowe podejście Helleny do procesu produkcji i szczególny nacisk na jakość produktów - dodaje Artur Lalewicz.

Nowa reklama Helleny to nie tylko ciekawa koncepcja kreatywna, ale również profesjonalna realizacja. Film powstał w studiu animacji komputerowej Lightcraft i w całości wykonany został w technice 3D. Jego jakość i precyzja wykonanych postaci i scenografii nie odbiega od zachodnich produkcji. Aż trudno w to uwierzyć, że projekt został wykonany w ciągu zaledwie 4 tygodni.

Mrówki okazały się świetnym narzędziem do realizacji celów komunikacyjnych Helleny. Naturalna sceneria i wyrazistość, z jaką pokazujemy powstawanie nektarów idealnie komunikują to, czym jest jedyny, prawdziwy nektar Helleny. Ciepły, dowcipny wizerunek i klarowny przekaz, to szansa, że dotrzemy do szerokiej grupy konsumentów - powiedział Jacek Sadowski, Dyrektor Generalny Demo Effective Launching."

Dołącz do dyskusji: Kampania Demo dla Hellena SA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl