Kampania ekologiczna WWF Polska
"Turyści przynoszą nieszczęście" - kampania ekologiczna WWF Polska
digital One wraz z agencją Euro RSCG Warsaw wspierają kampanię WWF Polska na rzecz ograniczenia nielegalnego handlu ginącymi gatunkami zwierząt.
Akcja "Nie kupuj pamiątek ze zwierząt - pomóż ocalić ginące gatunki" jest trzecim etapem kampanii prowadzonej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF, skierowanym do polskich turystów przywożących z podróży pamiątki wykonane z roślin i zwierząt znajdujących się pod ochroną.
Prowadzone w czerwcu i lipcu tego roku przez WWF Polska działania uświadamiające społeczeństwu skalę problemu, objęły zarówno organizację pojedynczych eventów (wystawa fotografii) jak i szeroko zakrojoną akcję informacyjną. Na lotniskach i w biurach podróży udostępniono ulotki z listą produktów, których nie należy kupować. Kampanii towarzyszyły również plakaty i reklamy w prasie turystycznej, a w Internecie pojawiły się wykonane przez digital One banery, prowadzące na strony www.wwf.pl.
Udział digital One w ekologicznej kampanii WWF Polska jest kolejnym już projektem agencji realizowanym na rzecz ochrony przyrody. Wcześniejsze działania pro publico bono skupione były wokół podobnej tematyki.
Dołącz do dyskusji: Kampania ekologiczna WWF Polska