SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania obiektywów Nikkor

"Dajemy do pieca" - kampania obiektywów Nikkor

Trwa kampania firmy Nikon, której celem jest zwiększenie sprzedaży obiektywów Nikkor. Aby ten cel osiągnąć firma zwiększyła portfolio obiektywów oraz przygotowała atrakcyjniejszą ofertę cenową. Działania prosprzedażowe wspierane są kampanią reklamową pod hasłem „Dajemy do pieca”. Obejmuje ona magazyny fotograficzne: Pozytyw, Foto, specjalną edycję Foto-Obiektywu oraz dystrybucję 10 000 katalogów skierowanych do sklepów detalicznych.

Według badań przeprowadzonych przez GFK, w czerwcu Nikon miał 10,9% udziału wartościowego w rynku aparatów cyfrowych. Udziały Nikona systematycznie rosły od stycznia 2004 r., kiedy to wynosiły 1,8%. Wynik ten plasuje Nikona na czwartym miejscu wśród producentów aparatów cyfrowych na rynku polskim.

Dołącz do dyskusji: Kampania obiektywów Nikkor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl