Kampania promocyjna nowej pożyczki gotówkowej
PKO Bank Polski rozpoczął multimedialną kampanię promocyjną nowego produktu - pożyczki gotówkowej. Kampania zatytułowana MAX POŻYCZKA MINI RATA przebiega pod hasłem ZADBAĆ O NAJBLIŻSZYCH? CZEMU NIE. Grupę docelową stanowią klienci indywidualni, ze szczególnym uwzględnieniem grupy klientów o niższych dochodach. Kampania będzie trwała do końca października 2007 r.
- Kampania kierowana jest zarówno do szerokiej grupy klientów banku, jak i do osób, które do tej pory nie korzystały w usług banku. Proste zasady, minimum formalności i szybka decyzja, czyli najważniejsze cechy pożyczki - to podstawowe przekazy kampanii reklamowej - powiedział Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO BP -
Celem kampanii jest w szczególności:
kreowanie wizerunku Banku jako lidera rynku kredytów
detalicznych,
kreowanie marki pożyczki gotówkowej jako produktu kredytowego
pierwszego wyboru każdego potencjalnego klienta.
Kampania wizerunkowa pożyczki jest komunikowana z wykorzystaniem
nośników gwarantujących dotarcie do klienta masowego, tj. przede
wszystkim telewizji, prasy, Internetu i outdooru (reklama na
przystankach).
1.Kampania telewizyjna
Główny spot reklamowy promujący pożyczkę będzie trwał 30 sekund.
Przygotowano również wersję 15-sekundową. Zaplanowano silną
kampanię telewizyjną, w której zostaną wykorzystane wyłącznie
najlepsze czasy emisji reklamy, plasowane szczególnie przy emisji
najchętniej oglądanych programach telewizyjnych. Obejmuje ona
następujące stacje telewizyjne: TVP1,TVP2, TVP3, Polsat, TVN,
TV4.
- Tworząc kampanię promującą Max Pożyczkę z Mini Ratą w PKO BP,
wychodziliśmy z założenia, że taka szybka pożyczka doskonale
odpowie na potrzeby rodziny. Dlatego też oparliśmy nasz pomysł na
relacjach między jej członkami. Nasi potencjalni klienci mogą
przeznaczyć pieniądze na dowolny cel, ponieważ to oni najlepiej
znają potrzeby swoich najbliższych. Podejmując decyzję o kupnie
komputera dla syna, mama sama wypróbowuje w sklepie grę
komputerową. Synowi trochę zaskoczonemu jej spontanicznym
zachowaniem, trochę dumnemu z tak nowoczesnej mamy, udaje się
wykorzystać jej dobry humor i dorzucić do komputera dodatkową
pamięć. Nawet mniej przebojowy ojciec znajduje coś dla siebie&
Pokazujemy sytuację, w której zostają zaspokojone potrzeby
wszystkich członków rodziny. Film podsumowujemy hasłem "Zadbać o
najbliższych? Czemu nie, skoro to tylko 37 zł miesięcznej raty",
dając tym samym dodatkowy, racjonalny powód, dla którego warto
rozważyć wzięcie Max Pożyczki z Mini Ratą w PKO BP - powiedziała
Kamilla Komaiszko z agencji Scholz & Friends Warszawa,
obsługującej PKO Bank Polski.
2.Kampania radiowa
W kampanii radiowej wykorzystany będzie 30-sekundowy spot, którego
kreacja - oparta o humor sytuacyjny nawiązujący do sceny filmowej -
uzupełnia wątek reklamy telewizyjnej. Spot będzie emitowany w
regionalnych i lokalnych rozgłośniach radiowych.
3.Kampania prasowa w prasie ogólnopolskiej i regionalnej
Kampania w telewizji i radio wzmocniona będzie ogłoszeniami
prasowymi w największych, dobrze stargetowanych tytułach prasowych;
głównie dziennikach i tygodnikach. Ogłoszenia prasowe ukazywać się
będą w następujących tytułach: Super Expres, Fakt, Tele Tydzień,
Tele Świat, TeleProgram oraz TeleProgramy).
Ponadto w Super Expressie ukaże się specjalny dodatek edukacyjny
poświęcony tematyce kredytowania.
4.Reklama w internecie i outdoor
Działania w mediach tradycyjnych będą wspierane kampanią w
internecie. Reklama internetowa będzie prowadzona za pośrednictwem
największych portali internetowych (Onet, Wirtualna Polska,
Interia) i serwisów finansowych. Mocny nacisk zostanie położony na
serwisy zakupowe oraz aukcyjne. Poza "tradycyjną reklamą
internetową" przeprowadzona zostanie również kampania paid-search w
największej wyszukiwarce internetowej - Google.
Dodatkowo w największych miastach w Polsce pojawi się reklama
pożyczki na przystankach komunikacji miejskiej, tzw.
citylight.
Kampania wsparta będziemy materiałami BTL w oddziałach i agencjach
Banku.
AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAMPANIĘ
Internet : Hypermedia
Kreacja: Scholz&Friends
Dom mediowy: ZenithOptimedia
Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna nowej pożyczki gotówkowej
http://dobre-pozyczki.blogspot.com
Oferuję to każdemu, kto tego potrzebuje. włożyłem
do Twojej dyspozycji jest pożyczka w wysokości od 2000 do 700 000 EUR
bardzo proste warunki dla każdego, kto może spłacić. Z
stawka 3% rocznie. Robię także inwestycje i pożyczki
wśród szczegółów wszelkiego rodzaju. Oferuję krótkie pożyczki,
średnio- i długoterminowe we współpracy z moim prawnikiem i mandatem
praktyczny zwrot kosztów. Nie znamy Twoich i naszych aplikacji
transfery
są ubezpieczeni przez bank dla bezpieczeństwa transakcji. Dla
wszystkie twoje zapytania formułują twoje oferty cenowe i
płatności i będę tam dla Ciebie. Wreszcie dla
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się ze mną przez e-mail: sampetersoninvestment@gmail.com
WhatsApp im +1 (470) 485-4938
Oferuję to każdemu, kto tego potrzebuje. włożyłem
do Twojej dyspozycji jest pożyczka w wysokości od 2000 do 700 000 EUR
bardzo proste warunki dla każdego, kto może spłacić. Z
stawka 3% rocznie. Robię także inwestycje i pożyczki
wśród szczegółów wszelkiego rodzaju. Oferuję krótkie pożyczki,
średnio- i długoterminowe we współpracy z moim prawnikiem i mandatem
praktyczny zwrot kosztów. Nie znamy Twoich i naszych aplikacji
transfery
są ubezpieczeni przez bank dla bezpieczeństwa transakcji. Dla
wszystkie twoje zapytania formułują twoje oferty cenowe i
płatności i będę tam dla Ciebie. Wreszcie dla
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się ze mną przez e-mail: sampetersoninvestment@gmail.com
WhatsApp im +1 (470) 485-4938