Kampania reklamowa Franco Feruzzi
Franco Feruzzi promuje nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2005
Producent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon wiosna-lato 2005. Zdjęcia odbyły się w styczniu w gorącym klimacie Półwyspu Synaj. Starannie dobrane plenery doskonale skomponowały się z nową kolekcją. Twarzą marki od kilku sezonów pozostaje Paweł Deląg. Sesję zdjęciową i projekty graficzne wykonało studio Pigment Production. Autorem scenariusza i projektu storybordów jest Aneta Popiel-Machnicka - czytamy w komunikacie prasowym.
Na początku marca rozpocznie się kampania promocyjna, w ramach której przewidziane są ekspozycje outdoorowe w postaci backlightów oraz billboardów. Akcja promocyjna obejmie również środki komunikacji miejskiej - na autobusach pojawią się ekspozycje typu fullback. Reklama indoorowa przewiduje ekspozycję powiększeń wielkoformatowych w salonach firmowych Franco Feruzzi, a także druki reklamowe przygotowywane na potrzeby promocji medialnej: katalog z wybranymi zdjęciami oraz pack-shotami, plakaty na pcv przeznaczone do dystrybucji na terenie całego kraju.
Uzupełnieniem działań promujących nową, wiosenno-letnią kolekcję Franco Feruzzi będzie kampania prasowa w pismach męskich oraz sponsoring w wybranych stacjach telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Franco Feruzzi