Kampania reklamowa Ramy Olivio
TEQUILABTL GROUP dla Ramy Olivio
Do połowy października potrwają degustacje i animacje połączone z promocją sprzedaży Ramy Olivio - nowej margaryny z dodatkiem oliwy z oliwek. Akcję dla Unilever Polska S.A. przygotowała agencja TEQUILABTL GROUP.
Akcja prowadzona jest w sklepach sieciowych i lokalnych oraz halach C&C. Hostessy przy stoisku animacyjno - degustacyjnym "Olivio" częstują świeżym pieczywem z Ramą Olivio i zachęcają konsumentów do spróbowania nowej margaryny. Przy zakupie jednego opakowania nowego produktu Klient otrzymuje w prezencie bambusową podkładkę. Prezent można odebrać na specjalnym stoisku gratisowym umiejscowionym za linią kas. Na degustację zaprasza również promotor, który wręcza konsumentom oliwki-niespodzianki i przekazuje informacje o nowym produkcie. Z kolei w halach C&C, detaliści, którzy kupią przynajmniej 3 minioutery Rama otrzymują: zegar Rama Olivio lub zestaw produktów Rama.
Celem akcji jest wprowadzenie na rynek nowego produktu z rodziny Rama - Rama Olivio i zaprezentowanie konsumentom jej nowego smaku. Wzmocnienie pozycji marki na rynku oraz zbudowanie świadomości postrzegania margaryny, jako zdrowego i naturalnego produktu. Celem jest również zachęcenie do dokonania pierwszego zakupu oraz wzrost sprzedaży i udziałów rynkowych Ramy. Za projekt i realizację odpowiada TEQUILABTL GROUP..
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Ramy Olivio