Kampania wizerunkowa Intercity
Rusza kampania wizerunkowa PKP Intercity - 'Bezpieczny i przyjazny przewoźnik. A w dodatku uzbrojony w argumenty'.
Tak, w skrócie, przedstawia się przygotowana przez Just idea kreatywna kampanii.
Trzy przyprawione sporą szczyptą humoru motywy kreatywne zobaczymy w następujących po sobie odsłonach. Głównym nośnikiem kampanii będą zatem billboardy zlokalizowane przy głównych arteriach komunikacyjnych oraz na trasach wylotowych z 7 największych aglomeracji. Mają one za zadanie zmienić przyzwyczajenia kierowców, uważających samochód za najlepszy środek komunikacji między miastami.
Kampania toczyć się będzie również w drive-timie wielkomiejskich rozgłośni radiowych.
Emisje spotów rozpoczęły się 25 września, a 1 października dołączą do nich billboardy oraz prasa i komunikacja reklamowa w internecie.
Media do kampanii zakupił Media Concept.
Autorem strategii i kreacji kampanii jest Just, który pracuje dla PKP Intercity od maja 2006 roku, po wygranym przetargu.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Intercity