SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania z Żubrem

24 lipca rozpoczął się Festyn Żubra - seria letnich eventów piwa Żubr organizowanych w kilkunastu miastach północnej Polski

To kolejny etap trwającej od początku lipca kampanii "Żubr występuje wszędzie" przygotowanej dla tej marki przez agencję TEQUILAPolska. Realizacją eventów zajmuje się SALES LINK.

Kampania "Żubr występuje wszędzie" obejmuje działania promocyjne w mediach, promocję konsumencką "Nagrody za rogiem", promocję handlowa dla sklepów oraz serię eventów - Festyn Żubra. Grupę docelowa kampanii stanowią głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat. Celem jest wzrost sprzedaży, skłonienie do pierwszego zakupu i spróbowania piwa Żubr oraz budowanie lojalności konsumentów wobec marki.

 Przy zakupie piwa Żubr konsumenci otrzymują Kartę Żubra, z którą zbierają pieczątki za kolejne zakupy. Za zdobycie odpowiedniej liczby pieczątek oraz kapsli na uczestników czekają nagrody: torby, otwieracze, szklanki Żubra w okolicznościowym kartonowym opakowaniu. Nagrody, m.in. weekendowe wyjazdy do Puszczy Białowieskiej,  przewidziano z kolei dla sprzedawców, którzy rozdadzą swoim klientom największą liczbę zaproszeń na Festyn Żubra.

Cykl Festynów Żubra zaplanowany jest na 7 weekendów. Przygotowano specjalne eventy oparte na  zabawach i grach sprawnościowych m.in. rodeo z Żubrem, rzut na rogi Żubra, lina z dynamometrem - siłowanie się z Żubrem. Na festynach pojawią się także inne atrakcje np.: szafaprzyczepa grająca Żubra, zespół Żubr z wodzirejem. Uczestnicy zabawy otrzymają specjalne śpiewniki z utworami biesiadnymi. Do wygrania jest kilka tysięcy nagród - koszulki, czapki, szklanki Żubra.

W kampanii wykorzystano także działania sponsoringowe. Podczas eventu konsumenci, wrzucając kapsle do specjalnego drzewa - (display), mogą osobiście przyczynić się do powiększenia obszaru zieleni w swoim mieście. Za każdy metr zebranych kapsli po piwie Żubr w miejscowości, w której odbywa się festiwal zostanie posadzone jedno drzewo.

Kampania przebiega przy dużym wsparciu medialnym: billboardy, mobile, ogłoszenia w prasie lokalnej - Dziennik Bałtycki, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska.
Agencja TEQUILAPolska opracowała mechanizm kampanii i kreację w tym projekty różnorodnych materiały POS (plakaty, zawieszki, shelflinery, zaproszenia, Karty Żubra, display'e do zbierania kapsli, woblery, stemple, dyspensery), działaniami związanymi z organizacją eventów zajął się SALES LINK.

Dołącz do dyskusji: Kampania z Żubrem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl