SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania zewnętrzna "Dziennika Zachodniego"

"Dziennik Zachodni" rozpocz±ł 1 października kampanię zewnętrzną. Podstawowym celem jest pokazanie nowego logotypu i umocnienie wizerunku "Dziennika Zachodniego" jako gazety najlepiej informującej o sprawach lokalnych. Hasło kampanii to "Bliscy ludzie, bliskie sprawy".

Przygotowano cztery wersje billboardów stosowane w zależności od regionu (Śląsk, Beskidy, Częstochowskie, Zagłębie). W projektach wykorzystano wizerunki osób, które pojawiały się na łamach "Dziennika Zachodniego". Osoby te, poprzez swoje czyny lub zwykłą aktywność, są na różny sposób bliskie mieszkańcom regionu. Kampania będzie prowadzona w całym województwie śląskim na standardowych billboardach (2,38x5,04m), cityboardach (6x3m) oraz największych nośnikach typu megaboard o wymiarach 10x4 i 12x4m.

Rozbudowane informacje lokalne pojawiają się w "Dzienniku Zachodnim" na mutowanych "Bliskich Stronach", wchodzących w skład głównego grzbietu gazety i ukazujących się od poniedziałku do czwartku oraz w soboty. Dodatkowo w każdy piątek wraz z magazynowym wydaniem gazety w osobnym grzbiecie ukazuje się 20 tygodników powiatowych. Wraz z wiadomościami z kraju, świata i regionu zawartymi w głównym grzbiecie "Dziennika Zachodniego" czytelnik otrzymuje pełne spektrum informacji.

"Dziennik Zachodni" jest najpoczytniejszą gazetą w województwie śląskim i jednym z najpoczytniejszych dzienników regionalnych w Polsce. W każdym tygodniu sięga po niego ponad 1,4 miliona czytelników (wg SMG/KRC, wskaźnik CCS, fale marzec-sierpień 2003 r., woj. śląskie, N=2.404).

Dołącz do dyskusji: Kampania zewnętrzna "Dziennika Zachodniego"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl