Kampania Żubrówki w Niemczech nawiązuje do historii i pochodzenia tej wódki
W Niemczech ruszyła właśnie kampania polskiej marki wódki Żubrówka (CEDC/Maspex) pod hasłem „Wódka der Vodkas”. Dla niemieckich konsumentów fascynująca w Żubrówce jest jej legenda, która rozpoczęła się ponad 500 lat temu w dziewiczej puszczy Białowieskiej.
Hasło kampanii nawiązuje do historii i miejsca pochodzenia wódki. Jak informuje Maspex, tradycyjna metoda destylacji i trzymanie się sprawdzonych receptur sprawiły, że polska wódka jest synonimem jakości i autentyczności. Żubrówka jest produktem naturalnym, wytwarzanym wyłącznie z wyselekcjonowanych zbóż w Polsce i krystalicznie czystej wody.
Mocna, świeża i nowoczesna kampania ma spowodować, że Żubrówka wejdzie na nowy poziom obecności na rynku niemieckim.
Dystrybucją Żubrówki na terenie Niemiec i Austrii zajmuje się hamburska firma Borco-Marken-Import. Teraz firma wraz z właścicielem marki CEDC International wprowadza nową kampanię marki, która uwzględnia znaczenie kulturowe Żubrówki i wiąże je ze współczesnym konsumentem.
- Żubrówka to wyjątkowa marka, która ma wiele do powiedzenia. Niezależnie od tego, czy chodzi o nazwę pochodzącą od majestatycznego żubra, czy o pochodzenie wódki z Puszczy Białowieskiej. Co szczególnie godne uwagi, według przekazów z 1405 roku wódka została wynaleziona w Polsce – mamy więc niezwykłą historię - mówi przedstawiciel niemieckiego dystrybutora Żubrówki.
Celem kampanii 360 stopni jest wzmocnienie pozycjonowania i świadomości polskiej marki wódki Żubrówka na rynku niemieckim. Kampania koncentruje się na video w internecie i mediach społecznościowych. Planowane są także działania OOH w miejscu sprzedaży (w Niemczech reklama alkoholu jest dozwolona zarówno w kanałach otwartych jak i zamkniętych).
Za koncepcję kreatywną „Żubrówka. Wódka der Vodkas” odpowiada hamburska agencja reklamowa Wynken Blynken & Nod.
Dołącz do dyskusji: Kampania Żubrówki w Niemczech nawiązuje do historii i pochodzenia tej wódki