SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał Antena HD wystartuje 1 maja. W ramówce „Moda na sukces” i „Bonanza”

W sobotę, 1 maja rozpocznie nadawanie Antena HD - nowa stacja naziemna z portfolio MWE Networks. W ramówce znajdą się takie produkcje jak m.in. „Moda na sukces”, „Bonanza” czy „Kabaretowy szał”. Za sprzedaż reklam ma odpowiadać  Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

Antena do naziemnej telewizji cyfrowej (fot. Shutterstock.com)Antena do naziemnej telewizji cyfrowej (fot. Shutterstock.com)

Antena HD jest nową stacją, powstałą w wyniku konkursu na zagospodarowanie wygasłej koncesji stacji ATM Rozrywka. Dzięki otrzymanej koncesji na nadawanie na MUX-1 stacja będzie mieć ogólnopolski zasięg. Kanał początkowo miał się nazywać Silver TV, ale ze względu na spór z Beatą Borucką - która kilka miesięcy temu uruchomiła telewizję internetową - również jako „Silver TV” - nazwa kanału została zmieniona.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Nowy filmowo-rozrywkowy kanał z licznymi elementami lifestylowymi i edukacyjnymi skierowany jest dla osób w wieku 50 i więcej lat. Wśród pierwszych ogłoszonych pozycji programowych znajdują się kultowe pozycje, takie jak m.in. „Moda na sukces”, „Bonanza” czy „Kabaretowy szał”.

TVP brokerem reklamowym

Antena HD ma rozpocząć nadawanie w sobotę, 1 maja 2021 roku. Nadawca stacji - czyli spółka MWE Networks - do sprzedaży czasu reklamowego, sponsoringu i akcji niestandardowych wybrał Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

- Wybór Biura Reklamy TVP jako brokera dla kanału Antena HD był dla nas oczywisty - to jedyne biuro reklamy telewizyjnej w Polsce, które przy każdej kampanii reklamowej bierze pod uwagę widownię 50+. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Biurem Reklamy TVP i cieszę się, że dzięki stabilnym przychodom reklamowym możemy rozwijać prawdziwie polską i niezależną grupę medialną, która już niedługo będzie też nadawała ogólnopolski kanał telewizyjny na MUX1 - komentuje Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE Networks.

Antena HD to dziesiąta stacja nadawcy w ofercie Biura Reklamy TVP. Do tej pory Telewizja Polska była odpowiedzialna za sprzedaż reklam i sponsoringu w stacjach: Adventure, Home TV, Nuta.TV, Power TV, Gold TV, Top Kids, Top Kids JR, Biznes24 oraz Filmax. TVP i nadawca Michał Winnicki współpracują od 2019 roku. Antena HD jest 26 stacją w ofercie TVP oraz 12 stacją w portfolio brokerskim.

- Cieszy nas zaufanie nadawcy i powierzenie do sprzedaży najważniejszego kanału z portfolio. Od lat prowadzimy z rynkiem dyskusję o pokoleniu silver, jego potrzebach i sile zakupowej. Stacja telewizyjna dedykowana tej grupie wiekowej wpisuje się w trend tworzenia mediów i rozwiązań dla coraz ważniejszej grupy osób w wieku 50+. Z uznaniem też obserwujemy rozwój naszego partnera. Posiadanie koncesji na naziemne nadawanie na MUX-1 na pewno będzie motorem rozwojowym całej grupy kanałów nadawanych przez Michała Winnickiego - opisuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

TVP1 i Polsat liderami w DVB-T

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. w grupie 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News, a najwięcej straciło Metro.

Dołącz do dyskusji: Kanał Antena HD wystartuje 1 maja. W ramówce „Moda na sukces” i „Bonanza”

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paliak
Naprawdę aż za takich debili Winnicki uważa seniorów?
odpowiedź
User
Babcia Mówi
Cóż za fenomenalna oferta!
Już teraz rezygnuję z netflixa na korzyść tej wspaniałej syacji...
odpowiedź
User
Jordi
Przecież to oczywiste, że ta stacja będzie skierowana głównie do osób starszych. Niech oni też mają coś dla siebie.
odpowiedź