Kanały TVP zyskują najwięcej
Polsat traci pozycje lidera rynku reklam. Rosną przychody TVN
Tegoroczne wakacje były, po względem oglądalności, najbardziej udane dla TVP. W porównaniu z trzecim kwartałem 2002 kanały telewizji publicznej odnotowały największy wzrost udziału w rynku w telewizyjnym. W badanym okresie najwięcej stracił TVN Siedem oraz Polsat.
III kwartał 2003 | III kwartał 2002 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVP1 | 24,68% | 25,49% |
TVP2 | 20,66% | 19,57% |
Polsat | 15,94% | 16,96% |
TVN | 13,51% | 13,65% |
TV4 | 3,80% | 3,79% |
Tele5 | 0,36% | 0,17% |
TVPReg/TVP3 | 5,70% | 4,23% |
RTL7/TVN7 | 2,06% | 2,66% |
Jak wynika z danych AGB Polska mała rewolucja zaszła na rynku reklamowym. Polsat stracił zajmowaną od dawna pozycję lidera i spadł na trzecie miejsce. Najwięcej, wg oficjalnych cenników, zarobiła telewizyjna "Jedynka", która zanotowała jednak wynik słabszy niż rok temu.
Wpływy z reklam | ||
Stacja | III kwartał 2003 | III kwartał 2002 |
TVP1 | 367 718 050 | 401 870 700 |
TVN | 308 880 105 | 285 594 565 |
POLSAT | 308 038 480 | 419 885 185 |
TVP2 | 185 925 805 | 203 990 465 |
TV4 | 37 738 895 | 48 420 570 |
TVPReg/TVP3 | 25 485 050 | 10 636 090 |
RTL7/TVN7 | 23 508 580 | 26 778 545 |
Tele5 | 7 163 910 | 6 011 223 |
Total | 1 264 458 875 | 1 001 316 643 |
Dołącz do dyskusji: Kanały TVP zyskują najwięcej