SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały TVP zyskują najwięcej

Polsat traci pozycje lidera rynku reklam. Rosną przychody TVN

Tegoroczne wakacje były, po względem oglądalności, najbardziej udane dla TVP. W porównaniu z trzecim kwartałem 2002 kanały telewizji publicznej odnotowały największy wzrost udziału w rynku w telewizyjnym. W badanym okresie najwięcej stracił TVN Siedem oraz Polsat.

 III kwartał 2003III kwartał 2002
StacjaSHR %SHR %
TVP124,68%25,49%
TVP220,66%19,57%
Polsat15,94%16,96%
TVN13,51%13,65%
TV43,80%3,79%
Tele50,36%0,17%
TVPReg/TVP35,70%4,23%
RTL7/TVN72,06%2,66%

Jak wynika z danych AGB Polska mała rewolucja zaszła na rynku reklamowym. Polsat stracił zajmowaną od dawna pozycję lidera i spadł na trzecie miejsce. Najwięcej, wg oficjalnych cenników, zarobiła telewizyjna "Jedynka", która zanotowała jednak wynik słabszy niż rok temu.
 Wpływy z reklam
StacjaIII kwartał 2003III kwartał 2002
TVP1367 718 050401 870 700
TVN308 880 105285 594 565
POLSAT308 038 480419 885 185
TVP2185 925 805203 990 465
TV437 738 89548 420 570
TVPReg/TVP325 485 05010 636 090
RTL7/TVN723 508 58026 778 545
Tele57 163 9106 011 223
Total1 264 458 8751 001 316 643
Dane: AGB Polska

Dołącz do dyskusji: Kanały TVP zyskują najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl