„Kapusty nigdy za wiele!” i „Zawodowy best Seler!” - tak Biedronka zachęca do pracy w swoich sklepach
Jeronimo Martins Polska rozpoczęło w internecie, social mediach, na outdoorze i w swoich sklepach kampanię rekrutacyjną zachęcającą do pracy w sklepach Biedronka. Młodych ludzi mają skłonić do tego dobre warunki proponowane przez pracodawcę dość szczegółowo opisane na zabawnych plakatach wykorzystanych w kampanii.
Właściciel sklepów Biedronka prowadzoną kampanię rekrutacyjną kieruje głównie do ludzi młodych, którzy są tą grupą, która potencjalnie może być najbardziej zainteresowana dodatkową pracę w okresie letnim i wakacyjnym.
Zachęcić ich mają do tego warunki proponowane przez pracodawcę: elastyczny grafik, praca zmianowa, umowa zlecenie z możliwością przejścia na etat, minimalna stawka 14,7 zł za godzinę. Dodatkowo JMP przekonuje, że elastyczny grafik nie zakłóci zaplanowanych wyjazdów wakacyjnych.
Te informacje można znaleźć na plakatach wykorzystanych do kampanii, a zawierających też dość zabawne grafiki i hasła, jak np. „Kapusty nigdy za wiele!”, „Zawodowy best Seler!”, „Wisienka na torcie do udanych wakacji!”.
Aktualne ogłoszenia o pracę opublikowane są na specjalnej, dedykowanej akcji stronie.
Obecnie jest tam ponad 70 ogłoszeń o pracę - dotyczą lokalizacji na terenie całej Polski.
W pierwszym kwartale br. wpływy Biedronki ze sprzedaży wyniosły 2,9 mld euro, a przychody sprzedażowe zmalały o 0,8 proc. w skali roku (w euro), natomiast wzrosły o 2 proc. (w złotych). Sieć ma w Polsce 2902 sklepy.
Dołącz do dyskusji: „Kapusty nigdy za wiele!” i „Zawodowy best Seler!” - tak Biedronka zachęca do pracy w swoich sklepach
śrubują warunki a po okresie próbnym NARA
witamy w |Polsce