Karolina Kisły szefową strategii w Gameset
Karolina Kisły, związana z Gamesetem (Grupa LTTM) od trzech lat, objęła stanowisko head of strategy.
Do obowiązków Kisły należeć będą nadzór nad pracą zespołu sprzedawców i strategów oraz pozyskiwanie klientów, prowadzenie i nadzór merytoryczny wybranych projektów agencji oraz rozwijanie wiedzy z zakresu strategii w gaming marketingu w Gameset.
Dodatkowo Karolina Kisły zaangażowana będzie w reprezentowanie firmy na konferencjach, webinarach i w mediach.
Do Karoliny Kisły raportować będą Agnieszka Skuza (junior sales manager) i Jacek Pyszczek (sales manager) oraz trzy osoby, które dołączą do zespołu w wyniku prowadzonej aktualnie rekrutacji. Nowa head of strategy będzie bez zmian raportować do Piotra Bombola, chief strategy officera.
Karolina Kisły do Gamesetu dołączyła w 2019 roku, gdzie pełniła kolejno funkcjebBusiness development manager i new business strategist. Ma sześcioletnie doświadczenie w branży gaming marketingu, wcześniej zarządzała influencerami, projektami eventowymi i online oraz kampaniami marek nieendemicznych, które stawiały pierwsze kroki w komunikacji do graczy.
Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego.
Dołącz do dyskusji: Karolina Kisły szefową strategii w Gameset